Nr 0R-BR.0002.6.2012                                    Koziegłowy 15.05.2012 r.

 

 

    Porządek obrad 21 Sesji  Rady Gminy i Miasta Koziegłowy

                                       w dniu 31 maja 2012 r.

 

            Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U.Nr 142, poz. 1591 z 2001 r.  z późn. zm.)

                                            zwołuję

 

                      na dzień  31 maja  2012 r. o godz. 15,oo

 

w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta Koziegłowy 21 Sesję Rady Gminy  i Miasta Koziegłowy  kadencji 2010 -2014  z następującym porządkiem obrad:

 

1.      Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

2.      Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3.      Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.

4.      Podjęcie uchwały w sprawie zmian uchwały budżetowej na 2012 rok Nr 99/XV/2011 z dnia 29.12.2011 r.

5.      Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia zadania z zakresu właściwości Województwa Śląskiego.

6.      Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Gminy i Miasta Koziegłowy na lata 2012-2015.

7.      Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny i systemu pieczy zastępczej w Gminie i Mieście Koziegłowy.

8.      Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze,  z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi , oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania.

9.      Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2011 rok Miejsko-Gminnego Ośrodka Promocji Kultury w Koziegłowach i podziale zysku.

10.  Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu  Gminy i Miasta Koziegłowy   za 2011 rok  oraz podjęcie uchwały  w sprawie absolutorium:

1)      przedstawienie sprawozdania Burmistrza,

2)      opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej  w sprawie sprawozdania ,

3)      opinia Komisji Rewizyjnej Rady GiM o sprawozdaniu z wykonania budżetu oraz  wniosek w sprawie absolutorium ,

4)      opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej  o wniosku Komisji Rewizyjnej  w sprawie absolutorium ,

5)      opinia komisji Rady o sprawozdaniu z wykonania budżetu i wniosku  w sprawie absolutorium,

6)      dyskusja,

7)      podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2011 r.

8)      podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza za 2011 rok.

11.  Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.

12.  Informacja Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych w okresie  międzysesyjnym.

13.  Interpelacje i zapytania radnych. 

14.  Wolne wnioski.

15.  Zakończenie obrad  21 Sesji.